و صبح پیروزی فرا رسید. ۴۰ شبانهروز با امید به خدای بزرگ و اعتماد به نیروهای مسلح کشور و ایستادگی در کف خیابان امروز پوزه استکبار جهانی به خاک مالیده شد.
بزرگترین کشورهای متخاصم دنیا با پیشرفتهترین تجهیزات به کشوری که بیش از ۴ دهه تحریم بود حمله کردند و حالا بعد از ۴۰ روز مبانی مذاکرات صلح را پیشنهاد ۱۰ مادهای ایران اعلام کردند.
اما کار ما تمام نشده است. خباثت این دشمنان قسم خورده تمام شدنی نیست. امروز قدرتمندتر از همیشه هستیم اما وظیفه ما این است که بیش از پیش کار کنیم و قدرت خودمان را بیشتر کنیم.
باید شبانهروزی کار کرد. هر کس در هر جایی که هست و هر کاری که میکرد را باید با جدیت و قدرت بیشتر انجام دهد. امروز ایران یک ابرقدرت جهانی است و باید کارهایی که انجام میدادیم هم در شان یک ابرقدرت جهانی باشد.
امروز هیمنه قدرتهای پوشالی دنیا به برکت خون رهبر شهید و مجاهدان بزرگ ایران در هم پیچیده شد و حالا نوبت ماست که این پرچم را بر دوش گیریم و در دنیای جدید از منظر یک ابرقدرت کار کنیم و بسازیم.
از امروز که کار میکنیم،درس میخوانیم و نفس میکشیم باید از خودمان بپرسیم که آیا کیفیت کار در حد و شان یک ابرقدرت هست یا نه؟ باید بپرسیم که آیا زحمتی که میکشیم جبران کننده زحمات این جانبرکفان ایران هست یا نه؟ آیا به اندازه آن مدافع ایران که خطر را پذیرفته و به سمت معرکه پرواز کرده هست یا نه؟
حالا نوبت ماست که به سمت معرکه پرواز کنیم. حالا وقت جهاد ما غیرنظامیهاست.
وقت برای تلف کردن نداریم. باید خودمان را به آب و آتش بزنیم. باید کار کنیم و بسازیم و از جان بگذریم.
دیدگاهتان را بنویسید